انیمه گرل 💐🖤

این وبلاگ برای تفریحات شما و دیگر دوستان هم هستش. خیلی کتابی حرف زدم😎🤣😂

عشق نامرئی p15

عشق نامرئی  p15

بعد از قرن ها بازگشتم ! 😂😂

امیدوارم حرصتون رو از پارت ندادن در اورده باشم. 😁😁😁

ایدامه برو

 

 

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

 

کاترینا : 😳😳😳😳😳😳

خاله سوفی : اوه کاترینا ! یادم رفت بهت بگم قراره کی بیاد ! 😅

کاترینا : ت.......تو اینجا چیکار میکنی ؟

؟؟؟؟؟؟ : سلامت کجاست ؟ مگه باید از تو اجازه میگرفتم 😄😄😄

رفتم تو بغلش.

کاترینا : خیلی دلم برات تنگ شده بود تام ! 😆😆😆 ( دوستان اون شخص داداشش بوده . فهمیدین دوس پسرش نبوده دیگه ؟ ) 

تام : منم کاترینا 😃😃😃

لیندا : آخیییی ! داستان عاشقونه شد ! 😢😢😢😢

الکس : سلام.......😳😳😳.......به ! به ! داداش گلمون ! چیشد یاد ما کردی ! ( تام همسن الکسه )

تام : چه عجب گفتیم رفتی مجرد شدی ! 

بعد با هم دست دادن.

 

 

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

 

بعد غذا خوردن من و لیندا رفتیم که تکالیف رو انجام بدیم.

تققققق......تقققققق 🚪

تام : میتونم بیام تو ؟

کاترینا : البته !

تام اومد تو و نگاهی به کتابم انداخت.

تام : هنوز این درس و تموم نکردین ؟

کاترینا : نه معلممون خیلی کند درس میده. 

تام : هووووم . معلم کند درس میده یا شماها کند یاد میگرین ؟ 😀😀😀

لیندا : اوا دیدی آخر مچمونو گرفت ؟

بعدش من دستمو رو دهن لیندا گذاشتم.

کاترینا : دیگه لو نده که ! ( با صدای آروم )

تام دستش و گذاشت رو موهامو گفت 

تام : دختره ی تنبل !

بعدش با خنده ی ریز رفت بیرون.

 

 

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

 

کاترینا : 🔥🔥🔥🔥😡😡😡😡🔥🔥🔥🔥

لیندا : چ.....چرا انقدر ترسناک شدی ! 😫😫😫😫

کاترینا : کوفت !

بعد کلی فحش دادن بهش رفتیم سراغ تکالیف و تامام.

کاترینا : آیییی خستم !  😪😪😪😪😪

رفتم و ولو شدم رو مبل حال.

تام : چرا لم دادی رو مبل ؟! 😐😐😐😐 میخوایم بشینیما !

کاترینا : خوابم میاد.

تام : خوابت بیاد . مگه تخت نداری ؟

کاترینا : خو حال ندارم برم اونجا.

تام : هعییییی از دست تو.

 

 

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

 

الکس : ایول !!! 😁😁😁😁

تام / خاله سوفی / لیندا / کاترینا : 😳😳😳😳😳 هن ؟؟!! 🤨🤨🤨🤨🤨🤨

الکس : استیو یه مهمونی گرفته و لوکاس و ماها رو دعوت کرده.

کاتریتا : وای نه دوباره مهمونی ! 😩😩😩😩😩

الکس : الکی بهونه نیار ! تازه الان که تام اومده بیشتر حال میده ! راستی تا کی هستی ؟

تام : مگه خاله بهتون نگفته ؟ تا چند ماه اینجام.

الکس : خب پس عالی !

الکس : پس فردا میریم !

 

 

 

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

 

ببین لایک نکنی سرتو میبرم ! ( اصن چجوری میخوام این کارو انجام بدم ! 😂😂😂 )

خو بابا تا من یه چرت و پرتی نگفتم لایک و کامنت بده برو.

باییی