انیمه گرل 💐🖤

این وبلاگ برای تفریحات شما و دیگر دوستان هم هستش. خیلی کتابی حرف زدم😎🤣😂

رمان منحرفی S2 p1

رمان منحرفی S2 p1

بلاخره امدم😐به چی نگا میکنی؟

برو ادامه...

راستی پارت منحرفی بازم بدم؟ چقدر منحرفی زیاد شه؟

حتما تو کامنتا بگین

_مارین

+اممم اههه ( مثلا خمیازه در نظر بگیر😐) بله؟

_ میخوای بریم بیرون از خونه؟

+چرا؟

_ حوصلم تو خونت سر رفته:/

+اها باشه برو بیرون لباس میپوشم بعد بریم

_ باشه

+(یه لباس آستین کوتاه بایه کت طوسی ، با شلوار جین) لباسم رو بزار بر دارم

+حاضر شدم و موهامو باز گذاشتم ، اتوشون کردم تا وز نباشن ، یه آرایش مات و ساده کردم و کیفمو برداشتم ، از اتاقم بیرون رفتم

_اومدی؟

+آره

_ چقدر خوشگل شدی مارین!

+اونقدرم خوب نیست، بیخیالش بیا بریم

_باشه

+تو ماشین بودم و تو گوشیم میچرخیدم ( منم مثل تو مارین البته تو ماشین نیستم) 

+از گوشیم بیرون اومدم و از شیشه ی ماشین بیرون رو نگاه میکردم، داشتم درختا و خونه هارو نگاه میکردم که یهو سر درد عجیبی گرفتم ، هوف به خودم اومدم ، یه نفس عمیق کشیدم تا بهتر شدم 

_ مارین؟

+چیه؟

_... ام میگم میخوای بریم تو پارک قدم بزنیم؟

+خب باشه هرجور دوس داری

_باشه

+به سمت یه پارک بزرگ رفتیم،  پر از گلای رنگارنگ و بوته های کوچولو 

+میگم میخوای بریم اونجا بشینیم؟ 

_ باشه

+رفتیم و نشستیم . ( خو به درک😐)

_مارین من یه چیزیو تو ماشین جا گذاشتم میرم بیارمش همینجا بمون تا برگردم.

+میشه منم بیام؟؟

_ ماشین دور نیست همینجا بمون تا بیام

+باشه

+ادوارد رفت ، تنها نشسته بودم و گلا رو نگاه میکردم ، گلا جلوی چشممو گرفته بودن که یه مرد عریبه اومد و کنارم نشست و بهم چسبید:

+چه گلای قشنگی

*اره واقعا قشنگن

+؟ تو کی هستی؟ بلند شو برو اونور!

*چرا باید به حرفت گوش کنم خانوم خشگله؟

+دهن کثیفت ببند! کمکککک

*کسی کمکت نمیکنه.. یا با من بیا یا دیگه رنگ زندگی رو نمیبینی!کدوم؟

+چیکارم داری؟

*جوابمو ندادی که

+وای به حالت اگه اذیتم کنی!

*اوه ترسیدم! بلند شو ، راه بیوفت!

+ب باشه!

+داشتم دنبالش میرفتم و خیلی ترسیده بودم ، کلی سوال تو ذهنم بود که...

*رسیدیم

*برو تو 

+نمیام! تو کی هستی!؟

*یه بار دیگه بگو؟ نشنیدم

+گفتم نمیام!! 

*خودم میبرمت( مرتیکه منحرف😐)

+با دستاش منو تو بغلش گرف و بردم تو 

+ولم کننننن کمککککککک 

*اهه صدات تو مخمه! ببندش اون فکو!

+ اگه نبندم چی؟ کم...

+فهمیدم چشام دارن سیاهی میبینن و بیهوش شدم...

 

پارا بعدی حساسه😐 حال کردین؟ جای حساس تموم شد😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀

پارت بعدی به حمایتتون وابستست❤😀 فعلا!