انیمه گرل 💐🖤

این وبلاگ برای تفریحات شما و دیگر دوستان هم هستش. خیلی کتابی حرف زدم😎🤣😂

رمان منحرفی S2 p2

رمان منحرفی S2 p2

منو جر دادیددددد آمدم منحرفاننننن

این پارت منحرفی نیس😔💔

+وقتی بلند شدم توی مکانی سرد بودم، مثل بید میلرزیدم ... خیلی ترسیده بودم میخواستم فریاد بزنم تا ادوارد بیاد کمکم کنه ، ولی انگار یه کسی صدامو خفه کرده بود و اجازه نمی‌داد صحبت کنم، هرچقدر سعی کردم فریاد بزنم و کمک بخوام صدام در نمیومد از درون گلوم داشت پاره میشد ولی از بیرون صدایی نداشتم... حالم خوب نبود، زدم زیر گریه ...

؟؟؟ بیدار شدی؟

+صدای یه پسری رو شنیدم انگار ... انگار از قبل میشناختمش و بهش اعتماد داشتم، ولی ترسمو چیکار کنم؟ با صدایی خفه جوابشو دادم:

+م من تورو م م میشناسم؟

؟؟؟ منو؟ خب اره ! ولی من اذیتت نمیکنم.

+میشه بگی کی هستی؟ اگه نمیخوای اذیتم کنی پس چرا منو گرفتی؟

؟؟؟ اول از همه من سوال میکنم ، بعد خودت جواب سوالاتو میگیری . 

؟؟؟ خب اسمت چیه؟

+مگه نمیگی منو میشناسی؟ پس چرا اسممو میپرسی؟

؟؟؟جوابمو نمیدی؟

+لطفا بگو کی هستی؟ خواهش میکنم!

؟؟؟ خب... یه سریا منتظرتن لباساتو بپوش باید بریم!

+کدوم لباسا؟

؟؟؟ پشتتن رو مبل.

+لباسارو که دیدم حالم بد شد.. یه شرت خیلی باریک بود با یه چیزی بندی که شبیه سوتین بود ..

+من اینارو نمیپوشم!

؟؟؟ ببین من نمیخوام زورت کنم. پس خودت بپوشه

+ نمیخواممم!!

؟؟؟ باشه پس خودم مجبورم تنت کنم...

+برو اون ور ! من نمیپوشم تو هم سمت من نیاا!

؟؟؟ نمیتونی زورم کنی.

+آروم آروم عقب رفتم .. اونم جلو میومد انگار قصد بدی نداشت ولی مجبور بود.

+گفتم سمت من نیا!

؟؟؟ من مجبورم!اینو بفهم! خانوادمو از دست ندادم که تو لجبازی کنی!

+م م  من ؟ چی م میگی؟ تو کی هستی؟

؟؟؟ الان زوده بفهمی.. اون لباسارو بپوش

+نمیخوام! ولم کننن

؟؟؟ من کاریت ندارم! دارم بهت میگم اون لباسا رو بپوش! اگه نپوشی میکشنت! 

+چ چرا؟ اینجا کجاست؟؟ 

؟؟؟ هوففف اینجا یه جایی مثل باره، کلی پسر مست اینجا هستن ، کلیم دختر خل... من مست نیستم میدونم توهم خل نیستی! پس به حرفم گوش کن!

+چرا منو اینجا اوردی؟ چی میخوای؟

؟؟؟ باید مفصل صحبت کنیم مارین...

+ت تو اسم منو از کجا میدونی؟ بعید بدونم که بهت گفته باشم.!

؟؟؟ بهت گفتم که من تو رو میشناسم زیر و روی زندگیتو میدونم 

+پس چرا من تو رو نمیشناسم؟

؟؟؟ چون یادت نمیاد... 

+التماست میکنم بگو کی هستی ! خواهش میکنم ! بهم بگو چرا...

؟؟؟ فقط آروم باش قبوله؟ 

+ ب باشه...

+موهای رو صورتشو کنار زد ... حالا فهمیدم کیه .. خیلی بزرگ شده ، چشماشو یادم اومد...

 

عرررزز پارت بعدی منحرفی شایدم نباشه😀❤