انیمه گرل 💐🖤

این وبلاگ برای تفریحات شما و دیگر دوستان هم هستش. خیلی کتابی حرف زدم😎🤣😂

عشق نامرئی p10

عشق نامرئی  p10

خو سلام اومدم دوباره.

ادامه

 

 


کاترینا : 😝😝😝😝😝😝😝

الکس : دیگه داری حرصمو در میاری !!!!!!!

منم بدو بدو رفتم سمت در اتاقم و باااااااامممممممم !!!!!!!!

این صدا غیر معمول بود.......😶😶😶😶😶😶

درو باز کردم.........🚪🚪🚪🚪🚪🚪

هیچکی نبود ! 🤨🤨🤨🤨🤨

چپ و نگا کردم.....🙎🏻‍♀️🙎🏻‍♀️🙎🏻‍♀️.....راستو نگاه کردم......🙎🏻‍♀️🙎🏻‍♀️🙎🏻‍♀️......😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳

کاترینا : بدبخت شدیممممم !!!!!

سوال =

به نظرتون کاترینا یه موش دیده یا بقال سر کوچه یا شایدم مامانش و با دمپایی دیده ؟! 🤓🤓🤓🤓🤓

کاترینا : بابا برو گمشو من بدبخت شدم تو داری خنگ بازی در میاری !! 😡😡😡😡😡

نویسنده ( به قول کاترینا خنگ ) : عه ! یعنی چی ! یادم نمیاد شخصیتتو اینجوری نوشته باشم 🤔🤔🤔⁉️⁉️⁉️

نویسنده : اصن برگردیم سر داستان بابا !

 

کاترینا : 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️.....بدبخت شدم !

لیندا : کاترینا میگم 🤓🤓🤓 ............. 😳😳😳😳 ........ 😄😄😄😄😄😄 آخ جون !

کاترینا : هن ؟! 😶😶😶😶😶😶

لیندا : آخ جووووونننن ! 😆😆😆😆 الکس مرده !

کاترینا : 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

لیندا : چیه ؟ 😐😐😐😐😐 خو مرده دیه !

کاترینا : نخیر اوشگول ! سرش خورد به در !

لیندا : چییییی !! 😶😶😶😶......😭😭😭😭😭😭😭......چرا نمرده !

کاترینا :  بابا گاگول بازیا رو بزار کنار و به جاش برو خاله رو صدا کن !

لیندا :  باشه بابا ! 😒😒😒😒😒😒

خلاصه اون اوشگول رفت و خاله رو صدا کرد و خاله به جای اینکه منو دعوا بکنه ، گفتش این پسر دست از کاراش بر نمی داره 😁😁😁😁
 

 

 

لایک و کامنت و بده دیگهههه !

بای