انیمه گرل 💐🖤

این وبلاگ برای تفریحات شما و دیگر دوستان هم هستش. خیلی کتابی حرف زدم😎🤣😂

عشق نامرئی p16

عشق نامرئی p16

خب بچه ها معلممون به معنای واقعی پدرمون رو داره در میاره. 🤒🤒🤒🤒

ولی خب دیگه ، شماها مگه میزارین پارت ندیم؟

آها راستی ، کسی روش خودکشی رو بلده؟

آخه دارم نقشه ی خودکشیمو میکشم. 😂😂😂😂

هی تو ! با توعم ! مگه نمیخوای پارت و بخونی ؟! خب چرا وایسادی منو چپ چپ نگا مکنی ! ده برو دیگه ! 😡😡😡😡😡

 

 

 

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

 

 

فردا خیلی زود اومد و منم داشتم با تمام وجود عزاداری میکردم. 😫😫😫

کاترینا : هی خدایا ! اصن جشن و پارتی رو کی اختراع کرد !

الکس : مغازه دار سر کوچه. 😑😑😑😑😑

تام : شما دوتا هنوزم اینجوری هستین! 🤣🤣🤣🤣🤣

کاترینا / الکس : چجوری مثلا! 😡😡😡😡

تام : 😂😂😂😂 یادتون نیست ؟ بچه بودین چقدر به هم میپریدین!؟ 😂😂😂😂

الکس / کاترینا : هن ؟! 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄

 

 

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

 

 

فلش بک به ۴ سالگیشون

کاترینا : علوسک گشنگ من گرمز پوشیده ! 😄😄😄 تو لخت خواب مخمل آبیش کابیده ! 😄😄😄

الکس : خیلی بد میخونی ! نخون ! علوسکت خیلی بیلیخته ! 

کاترینا : 😭😭😭 مامان ژون ! الکس علوسکمو پاله کلد ! 😭😭😭😭

خاله سوفی : پدر سگ ! به عروسک کاترینا چیکار داری ! 😡😡😡😡 ( عی خدا.....یاد مامانم و داداشم افتادم🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ )

الکس : به من شه ! خیلی شداش بده ! اصلا گشنگ نیست !

 

 

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

 

 

کاترینا / الکس : 🙄🙄🙄🙄🙄.......😶😶😶😶.......😡😡😡😡😡😡........

کاترینا : تقصیر تو بود که عروسک نازم پاره شد! 😡😡😡😡😡

الکس : به من چه ؟ تقصیر خودت وبد که با اون صدای بیریختت میخوندی! 😡😡😡

تام : 😳😳😳😳😳......🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️......شما دو تا عوض بشو نیستین! 😓😓😓😓

 

 

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

 

 

خاله سوفی : شما دو تا باز شروع کردین......😑😑😑😑😑

تام : خاله مگه از وقتی که کاترینا اومده چند بار با هم دعوا کردن؟! 🤨🤨🤨🤨🤨

خاله سوفی : هووووف ! 😤😤😤😤 قابل شمارش نیست . 😔😔😔😔 هر روز ۵ ، ۶ بار دعوا میکنن.

تام : هااااااا ! 😯😯😯😯😯.......هی شما دوتا !

کاترینا / الکس : هان ! 

تام : مگه یه ساعت دیگه پارتی شروع نمیشه ! 😡😡😡😡

الکس : وای راس میگیا !

کاترینا : وای من هنوز لباس نگرفتم ! لیندا ! بیا بریم دنبال لباس !

لیندا : وای خوب شد گفتی ! یادم رفته بود ! بیا آدرس یه فروشگاهو دارم ! اونی که ادارش میکنه دوستمونه !

کاترینا : لارا ؟!

لیندا : نه بابا !

کاترینا : باشه من میرم لباس بپوشم !

 

 

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

 

 

خب بچه ها ببخشید کم بود.

امروز یه پارت دیگه میدم.

فعلا برم دستشویی ! 😅😅😅😅😅

حمایت فراموش نشه ها !