انیمه گرل 💐🖤

این وبلاگ برای تفریحات شما و دیگر دوستان هم هستش. خیلی کتابی حرف زدم😎🤣😂

عشق نامرئی p13

عشق نامرئی  p13

خب بچه ها سر پارت قبل کف کردم.

حمیتا زیاد شدااااا.

و منم میخوام بهتون عیدی بدم.

امروز دو تا پارت میدم. 😁😁😁

حالا برو ادامه

 

 

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

 

از زبان کاترینا

وقتی که پاشدم ، احساس کردم روی یه چیز نرمم.

سرم و برگردوندم و دیدم رو تختم.

کاترینا : خدایا اصن یادم نمیاد که اومده باشم رو تخت ؟! 🙄🙄🙄🙄

پاشدم و موهام و درست کردم و رفتم بیرون.

دیدم که هیچکی نیست.........

به غیر از لارا.

خوابیده بود.

خیلیم ناز خوابیده بود 😍😍 دلم نیمود بیدارش کنم . ولی بادی میکردم.

کاترینا : لارا ؟ لارا ؟

لارا : هاااااع 😩😩😩😩😩 چیه ؟

کاترینا : بقیه کجان ؟

لارا : بقیه ؟ آها . رفتن.

کاترینا : رفتن ؟ پس منم باید زود برم.

لارا : صبحونه نمیخوری ؟

کاترینا : نه . تو راه یه ساندویچ میگیرم.

لارا : اوکی.

کاترینا : خدافظ.

 

 

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

 

کاترینا : من برگشتم.

الکس : چه عجب !

کاترینا : لارا گفت که خونش بمونم و صبح برم خونه. ( داره دروغ میگه ها 😉 )

لیندا : وفت کل کل نداریم . کاترینا بیا !

کاترینا : کجا_

خواستم جملمو کامل کنم که لیندا دستم و گرفت و من و برد تو اتاقش.

کاترینا : چیشده ؟

لیندا : خب.........چیزه...........استیو.........

کاترینا : کی کیا ! 🤨🤨🤨🤨🤨

لیندا : همون پسر جدیده ی کلاسمون.

کاترینا : او.........خب چیشده ؟!

لیندا : خب ، داداش لارا رو دعوت کرده به پارتیش و لارا هم دعوته . لارا به استیو گفته که میتونه چند نفر و با خودش بیاره یا نه؟..........

کاترینا : خب ؟؟؟ 🤨🤨🤨🤨🤨

لیندا : اونم گفته باشه.

کاترینا : حالا به ما چه ربطی داره ؟ 😐😐😐😐😐

لیندا : خب لارا بهم پیام داد و گفتش که میتونم با تو و الکس بیام یا نه.

کاترینا : خب وضع ما مشخصه . نمیریم.

لیندا : آخه.........باش گفتم باشه . اونم به استیو گفت که کیا رو با خودش میاره.

کاترینا : خاک دو عالم تو سرت 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ کار خودتو میکنی بعد گزارش میدی ! 😡😡😡😡

الکس : پس پسره شماها رو دعوت کرده ؟

کاترینا / لیندا : 😳😳😳😳😳😳😳😳

الکس : منم میام.

کاترینا : اونوقت کی بهت اجازه داده ؟! 😡😡😡

الکس : خودم . اکه کسی خواست به تو و لیندا تجاوز کنه من باید جواب پس بدم.

کاترینا : اه ! قبوله ! 😡😡😡😡😡😡😡😑😑😑😑😑😑😑

لیندا : مهمونی فردا ساعت ۶ عصر هست.

کاترینا : باشه . پس ساعت ۴ بریم خرید لباس.

لیندا : باشه.

 

 

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

 

خب الان پارت بعد رو هم میزارم.

لایک و کامنت رو فراموش نکنی ها !

بای‌