انیمه گرل 💐🖤

این وبلاگ برای تفریحات شما و دیگر دوستان هم هستش. خیلی کتابی حرف زدم😎🤣😂

💔 دروغ یا حقیقت 💔 p1

💔 دروغ یا حقیقت 💔 p1

سلام.

صبح قشنگتون بخیر 💜

امروز براتون دو تا پارت میزارم.

اگه حمایت شدن , فردا هم دو پارت.

ادامه 👇👇👇👇

 

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 

وییییییبببببب..........ویییییییییببببب...........📱

خسته و خوابالود گوشیمو برداشتم.

هاااعععععع🥱🥱🥱......بلههههه ؟؟؟؟ 😪😪😪😪

مامان : سلام قشنگم 😀😀😀 تازه بیدار شدی ؟! 🤔🤔🤔🤔 مگه امروز اولین روز دانشگاهت نیست ؟! 🤨🤨🤨

هوری : چیییییییییییییییییییی !!!!!!!! 😫😫😫😫

مامان : مهم نیست . هنوز وقت داری.

هوری : مامان خوب شد زنگ زدی ! من برم زودتر کارامو بکنم !

مامان : هه ! هه ! هه ! 😄😄😄😄 باشه مامان برو . راستی تامم بیدار کنیا !

هوری : باشه مامان.

مامان : کاری نداری ؟؟؟؟؟؟

هوری : نه . خدافظ

مامان : خدافظ

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 

رفتم تو اتاق توماس

هوری : توماس !........توماس !......توماس !

تام : چیه ؟

هوری : خودتی ! به من چه که بیدار نمیشی !!!!!!

تام : مگه ساعت چنده ؟؟؟؟

هوری : هع..........آقای خوابالو ساعت 10 عه

تام : چیییییییییی

هوری : اهوم....من خودم با زنگ مامان بیدار شدم.

تام : مهم نیست . تو برو صبحونه رو درست کن منم الان میام

هوری : باشه.

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 

15 دقیقه بعد

تام : این بوی چیه ؟

هوری : نیمرو

تام : آخ جووون !!! 😁😁😁😁😁

هوری : 😂😂😂😂 من میرم حاضر شم.

تام  : خودت که هیچی نخوردی ! 😶😶😶😶

هوری : نه داداشی ! 😃😃 شما وقتی خوابیده بودی من خوردم

تام : آها اوکی

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 

نیم ساعت بعد

هوری : من پوشیدم

تام : منم

هوری : چقد زود خوردی ! 

تام : هه هه ! 😅😅😅😅 آره دیگه

هوری : خب پس بریم ؟

تام : بریم

رفتیم و کفشامونو پوشیدیم . بعدش من سمت مدرسه داشتم راه میرفتم که.........

تام : کجا به سلامتی ؟

هوری : ها ؟؟؟؟؟ مدرسه دیگه !

تام : بیا ماشین هست

هوری : عه ؟؟؟؟؟

منم پریدم تو ماشین

تام : یعنی انقد خوشحال شدی ؟ 🤣🤣

هوری : خب وقتی ماشین هست واسه چی باید پیاده برم ؟

تام توماس درو بست و خودشم سوار شد.

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 

بعد چند دقیقه رانندگی

تام : رسیدیم

هوری : باشه

پیاده شدیم و من رفتم سمت دفتر مدیر.............

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 

خب , اینم از پارت 1

چند ساعت دیگه پارت بعد رو میدم.

ببینم چقد حمایت میکنید 😉😉😉😉

اگه کف کردم از ترکوندتون امروز به جای یه پارت , دو تا پارت دیگه میدم !

بای!