انیمه گرل 💐🖤

این وبلاگ برای تفریحات شما و دیگر دوستان هم هستش. خیلی کتابی حرف زدم😎🤣😂

Acquaintance My acquaintance with Yalda

Acquaintance My acquaintance with Yalda

 

خو بچه ها این پست رمز داره و کاور مال این پست نیس کاور مال تک پارتی منحرفی بعدیه

 

 

شخصیت ها (یلدا+نیکی)

 

خب داستان از اون جایی شروع شد که.............

 

ن+داشتم تو وب لیدی باگ می‌چرخیدم که یهو به یه پست بی تی اس برخوردم.رفتم داخل و کام هارو خوندم و یکی یکی به هیتر ها جواب دادم.به یه کام برخورد کردم که اسمش نوشته بود YALDA کامی که نوشته بود زیاد به بی تی اس هیت نمی‌داد پس منم بهش گفتم که+ بین دیگه به فرشته هامون بی احترامی نکن و گرنه میام تو خوابت+

اون روز گذشت فردا که رفتم گفتینوم رو بچکم به به پیام برخوردم نوشته بود + بیا تو خوابم ببینم وی میشه+

رفتم و بهش جواب دادم.

نوشتم+ببین کونی تو هروقت میخوای به بی تی اس بی احترامی کن فک میکنین چیزی ازت کم میشه؟+و خب یه چند تا چرند و پرند دیگه.خلاصه اومدم بیرون رفتم دیدم یه وب زده( منظورم یلدا عشقم ) رفتم نگاه کردم دیدم نوشته پست معرفی.به محتوا توجهی نکردم و مستقیم رفتم تو کام ها و گفتم+ چرا نمیگی از آرمی ها بدت میاد؟+؟؟.خب این جمله رو با حرص گفتم.اومدم بیرون حدود ۱ ساعت بعد رفتم گفتینو رو بچکم که دیدم همون یلدا برام نوشته چرا اومدی تو کام ها نوشتی من گفتم سوالی دارین پیوی بپرسین.؟گفتم+میخواستی به آرمی ها و بی تی اس بی احترامی نکنی.+ خب بعدش گفتم که ولش کن بیا آشتی کنیم.وقتی رفتم و حدود ۱ روز نبودم وقتی اومدم نوشته بود باشه اشتی‌.خب از اونجایی که وبم نویسنده نداشت یعنی این وب.ازش خواستم نویسنده بشه و با کمال میل قبول کرد! منم تو وبش نویسنده شدم.

 

 

 

خب پایانننن.

یلدا دوست دارم از نزدیک ببینمت.

بای