انیمه گرل 💐🖤

این وبلاگ برای تفریحات شما و دیگر دوستان هم هستش. خیلی کتابی حرف زدم😎🤣😂

رمان منحرفی S2 p4

رمان منحرفی S2 p4

دوستان پارت بعدی خیلی خوبه:^ برای اولین بار ۲۰۰۰ و خورده ایی نوشتمممممم 

برو ادامه...❤

لایک ؟ کامنت؟

+برگشتم خونه ، شب شده بود ، فردا تا شب فقط میتونستم پیش ادوارد باشم ... خونه رو گشتم ادوارد نبود  داشتم سمت اتاق میرفتم که ادواردو دیدم ، مثل بچه های کوچولو خیلی ناز خوابیده بود ، لباساش هنوز تنش بود و عوضشون نکرده بود وقتی کنار دستشو دیدم، گوشیش بود که روشن شده بود، ناشناس بهش زنگ زده بود، گوشیشو برداشتم با اینکه نباید اینکارو میکردم...

+بله؟

^ مارین؟ چرا تلفن اونو تو جواب میدی؟

+خوابه ، چیکارش داری؟ تا فردا شب پیش منه بعدش ماله توعه..  پس الانو ول کن و دیگه بهش زنگ نزن!

^ باشه هرجور مایلی

+بعدش گوشیو قطع کرد...

_کی بود؟

+با ترس پشتمو نگاه کردم که ادواردو بیدار کرده بودم...

_ مارین؟ کی بود؟ چرا ترسیدی؟

+سمتش برگشتم

+م من؟ اها تلفن خب چیز نه چیز اا مزاحم بود! آره مزاحم بود .

_ بعد تو از زنگ مزاحم انقدر ترسیدی؟

+ترس؟ نه بابا ترس کجا بود! بلند شو لباساتو عوض کن بریم تا یه چیزی درست کنم .

_ مارین بشین همینجا لطفا باهات حرف دارم.

+نه باید برم 

_ گفتم بشین!

+ب باشه

_به من دروغ نگو . خودتم میدونی مزاحم نبود ، بچه کوچولو هم از مزاحم تلفنی نمیترسه، شمارشو میشناختی بهم بگو کی بود.. چرا فقط تا فردا پیشت بمونم؟من که گفتم همیشه پیشتم. با کی حرف میزدی؟ 

+ه هیچکی  

_ پس خودم شمارشو میگیرم

+تلفونشو برداشت شمارو گرفت

^ بله

_شما با زن من چیکار دارید؟

+ درست شنیده بودم؟ گفت زن من؟ همونجا از خجالت آب شدم..

^زنت؟

_اره زنم! بار آخرت بود مزاحم میشی! 

+بعدش تلفونشو قطع کرد...

_مارین تموم شد دیگه نگران نباش

+ت ت تو چی گفتی؟

_چیو چی گفتم؟

+ت تو گفتی م من زن زنتم؟

_خب اره 

+چ چرا گفتی من زنتم؟

_ چون اگه نمیگفتم بازم مزاحمت میشد

+ چیکار کنم؟ بیچاره شدم. الان اون فکر میکنه من زن ادواردم نه دوستش... تو چیکار کردی، چیکار کردی‌...

+به چه حقی گفتی من زنتم؟!

_ م مارین چت شده؟

+با تو بودم! به چه جرعتی گفتی من زنتممم!

_ م مارین...

+ لطفا از اتاقم برو بیرون باید یکم تنها باشم..

_م ما

+گفتم برو بیرون!

_باشه ... تو چت شده..

+رفت بیرون... بعد ازین که از اتاقم رفت بیرون خودمو کف اتاق پرت کردم و شروع کردم به گریه کردن... هی صدای گریمو می‌بردم بالا ... یهویی بی اختیار داد زدم:من عاشقتمم! بعدش جلوی دهنمو محکم گرفتم ..

+در اتاقم باز شد . اومد تو اتاق...

 

 

 

لطفا این پارت و حمایت کنید هرچقدر حمایتتون بیشتر باشه پارت طولانی تره و زودتر میاد❤