انیمه گرل 💐🖤

این وبلاگ برای تفریحات شما و دیگر دوستان هم هستش. خیلی کتابی حرف زدم😎🤣😂

رمان منحرفی p10

رمان منحرفی p10

دوستان پارت ۹ رو تو وب لیدی باگ بخونید:) دوباره رمان همینجا میدم:)

راستی ببخشید یه هفته ایی هست که این رمان ول کردم:) اما الان برگشتم❤ بفرمایید ادامه..

_ حال مارین هروز و هروز بدتر میشد ، همش گریه میکرد و غذاشو نمیخورد، شبا نمیخوابید و فقط گریه میکرد همین اوضاع تا چند روز ادامه پیدا کرد... خیلی نگرانش شدم ، میخواستم حالشو بهتر بکنم پس دست به کار شدم.

_ مارین؟

+ ب ..   بله؟

_ میشه دیگه گریه نکنی؟

+ د دست خ خو خودم نیست...

_ میشه ازت خواهش کنم بهم بگی چیشده؟

+ ب بهت گف گفتم شخ شخصیه... نپرس

_ نمیخوای بگی؟

+ ن نه.

_ باشه اصرار ندارم

_ بعدش بلند شدمو رفتم تو اتاق مارین تا وسایلمو جمع کنم.

+ تند ج جواب دادم؟ من چمه؟؟ 

+ به خودم اومدم و رفتم دنبال ادوارد..

+ تو اتاقم بود داشت وسایلمو جمع میکرد.

+ چیکار م میکنی؟

_ اه مارین اومدی؟

+ با تو ب بودم! داری چی کار میکنی؟؟

_ دارم وسایلمو جمع میکنم

+ برای چی؟

_ حس میکنم...

+ چی؟

_ هیچی .. ولش کن من دیگه باید برم:)

+ کجا میری؟ چرا میخوای بری؟

_ مارین .. میخوام باهات روراست باشم. من نمیتونم دیگه پیشت بمونم

+ اتفاقی افتاده؟

_ حس میکنم بخاطر من حالت بد شده.. به خاطر منه که داری صبح تا شب گریه میکنی.. نمیخوام اینجور ببینمت. پس ، تصمیم گرفتم برم 

+ چرا همچین حسی داری؟

_ مارین! خودتو به اون راه نزن... 

+ م من .. کدوم راه؟

_ مارین. من دوستتم میتونم حالتو خوب کنم؟

+ همیشه اینکارو داری میکنی

_ نه.. این دفع دارم حالتو بد میکنم... ببخشید که مزاحمت داشتم اون لباسی هم که بهم دادی رو شستم گذاشتم رو تخت :) من دیگه میرم.

کاری داشتی یا بهم پیام بده یا بیا کافه

+ دستشو گرفتم و سمت خودم کشیدم:

_ دد مارین چی کار میکنی؟

+ محکم بغلش کردم و بدنشون به خودم فشارش میدادم، ..

+ من نمیزارم توهم بری! دیگه تو نرو پیشم بمون. یه بار ترکم کردن تو دیگه ترکم نکن خواهش میکنم ادوارد خواهش میکنم

+ و بعدش شروع کردم به گریه کردن

_ م م مارین...

_ من ترکت نمیکنم ، من همیشه پیشت میمونم، ولی تو چند وقته حالت خوب نیست.. بهت قول میدم هفته ی دیگه برگردم باشه؟

+ نههه لطفا خواهش میکنم ادوارد تروخدا تنهام نزار اون عوضی میاد دنبالمم خواهش میکنم

_ کی؟

 

 

برای پارت بعدی ۷ کامنت و ۱۰ لایک