انیمه گرل 💐🖤

این وبلاگ برای تفریحات شما و دیگر دوستان هم هستش. خیلی کتابی حرف زدم😎🤣😂

سرنوشت

سرنوشت

سلام سلام من نویسنده جدید هستم امیدوارم از رمانم خوشتون بیاد بریم ادامه پارت ۷ 

صبح که از خواب بیدار شدم خیلی خسته بودم چون دیروز دیر خوابیدم بعد هم آماده شدم و آرایش کردم و رفتم کلاس و با دورسا کلی درس خوندیم و خوش گوزروندیم و بعد هم برگشتیم خونه چون تولد بابام بود رفتم براش کادو گرفتم و چند تا بادکنک و برفه شادی گرفتم و بعد اومدم خونه و همه جا رو طزاین کردم و بعد رفتم فیلم آسمر دیدم ساعت ۲:۳۰ بود که دورسا برای بازی به من گفت بیا پایین و رفتم پایین بعد از ۳ دقیقه پسر رو اصاب بخاطر من اومد پایین و بعد هم دوستش اومد ولی کراشم حنوظ نبود و دورسا میخواست ساعت ۴:۳۰ بره کلاس و ساعت ۴:۳۰ شده بود پس دورسا رفت ولی برادر کوچیکش نرفت و کراشم هم در آخر اومد و کلی معم نخ دادن و کلی اذیتم کردن و رفتن من هم یا پسر همسایه که از من کوچیک تر بود بازی می‌کردم و بعد از یک ربع پسر پورو با دوستش اومدن ولی کراشم نبود پرسیدم که اون کجاس گفتن رفته غذا بخره و داداش دورسا هم رفت بعد هم کراشم اومد دوست کراشم با اینکه من رو دوست داشت انگار شکست عشقی خرده بود گفتم چی شده حسام پسر پورو گفت تو دلش رو شکستی گفتم چرا گفت که تو با اون پسر همسایه میپری گفتم اون بچس و اینکه من با کسی نمیپرم و کلی توجیه که اون پسر همسایه رو دوست ندارم و بعد از چند دقیقه دوستم که چند بار دیدمش اومد که اسمش رو یادم رفته بعد هم خلاصه کلی خندیدیم و با هم حرف زدیم اون خرگوش داشت که من با خرگوش اون بازی کردم و گفت که اون پسر پورو من هم ازیت کرده و ۲ سال پیش ما هم این کوچه بودیم خلاصه کلی اذیتمون کرد و چیز های منحرفی گفت که نمیتونم بگم باورم نمیشه من فکر میکردم فقط تو رومان ها این چیز ها خیلی هس ولی شخصن میگم که این واقعی هست چون اون رمان زندگیمه و بعد هم من رفتم و دوستم هم رفت و اومدم خونه چون ناهار نخورده بودم غذا خوردم یکم یعنی هم شام و هم ناهار رو باهم خوردم و بعد هم نمیتونستم این رو از فکرم بندازم بیرون که من تا حالا عاشق شدم اونم یک بار که دلم شکست و حالا دله یکی رو شکوندم اخه من نمیخوام به کسی شماره بدم چون تو زندگیم کلی پسر بوده که من رو دوست داشتن ولی بهشون شماره ندادم کلا کسی رو دوست ندارم و شماره نمیدونم خولاصه بعد هم بستنی خوردم و رمان نوشتم و بعد هم فیلم و کارتون و آسمر دیدم خلاصه الان باید برم 

عه تموم شد تا پارت بعد بای بای فردا پارت بعد رو میزارم بای بای گلم دوست دارم