انیمه گرل 💐🖤

این وبلاگ برای تفریحات شما و دیگر دوستان هم هستش. خیلی کتابی حرف زدم😎🤣😂

رمان منحرفی p5

رمان منحرفی p5

برید ادامه:^

+راستش چیزیه که به تو مربوط نیست! حالا گفتی میخوای درمورد رفتار صبحمون و دیشبت صحبت کنی نه اینه که من دارم میمیرم یا نه!خب؟ دلیل رفتار بچه گانت سر کارت چیه؟ اون چه حرفایی بود دیشب زدی؟

_ نمیگم!البته تاوقتی که جوابمو ندی. چت شده؟ چه را به خودت میپیچی؟؟ اگر قول بدی بهم بگی منم دلیل رفتارمو بهت میگم. قبوله؟

+ممم... خب باشه قبوله

_چیشده؟

+هوفف راستش ... خب یه پسر بهم تجاوز کرد ! شنیدی؟ منو وادار کردی بهت بگم تا دوباره یادم بیاد حالا چی؟ بهم تجاوز شد!شنیدی یا بازم تکرار کنم؟

_داری دروع میگی! باور نمیکنم!اصلا!

+اون وقت چرا؟ مغزت نمیتونه قبول کنه؟ حالا من گفتم تو بگو درمورد رفتارت!

_ داری منو اسکل فرض میکنی؟ چرا باید باور کنم بهت تجاوز شده؟ مدرکم داری؟ 

+البته! اما نمیتونم بهت بگم! 

_ خب نگی منم باورم نمیشه.

+دنبالم بیا!

_ منو برد سمت حمام و سبد لباسوشو نشونم داد:

+حالا چی؟ چه دلیلی داره لباسام کثیف شه؟ تو بگو!

_ ا خب راستش... 

+خب چی؟ اها! نکنه باید بره اقا دامن بالا بزنم که باور کنه؟ 

_نه موضوع این نیست..

+پس چیه؟

_ خب... هوف راستش .. ازم دلخور میشی بگم؟ 

+تا وقتی ندونم نه

_ باشه خب کسی که بهت تجاوز کرد.. اون..

+اون چی ؟

_اون دوست من بود!

+الان بهم میگی؟؟

_ ببین من تو مهمونی بودم که تو گوشیم بودم که دیدم از تو و اون اایو زنده هست.

+ولی اون که چیزی نداشت!

_اره اگه لایو ببینی از یه زاویه بالا فیلم گرفتی مثل اینکه گوشیش رو پایه ایی چیزی بوده.

+و توهم گذاشتی دسمالیم کنه؟ 

_ چرا به من میگی؟ خودت نبودی گفتی میخوام امتحان کنم؟

+ت تت تو اونم دیدی!؟

_ از اولش تا اخرش

+م م م م

_ مارین؟ 

+ م م م م

_ چی شد؟؟ مارین! بهام حرف بزن!! ماریننن!!

+م م مم

_ هیسس چیزی نگو الان زنگ میزنم اورژانس! هیس

+م مم مم م

_ هیس

_ اورزانس رسیدو امود خونه ی مارین .، مارین برد تو اتاقش و ماینش کرد، بهم گفتش که -دچار شک شده باید یکم استراحت و احساس امنیت کنه تا بهتر بشه ، مث اینکه قضیه تجاوز بوده درسته؟ 

_ ب بله!

-خب باید پیش کسی که احساس امنیت داره بمونه تا بهتر بشه مشکلش تا ۲ یا ۳ روز برطرف میشه اما اگه علاعمی غیر طبیعی دیدید مثل حالت تهوه یا تنگی نوس، بیهوشی ، حرف های عجیب و غریب یا همچین چیز هایی با من تماس بگیرید ، اگر این اتفاقات بیوفته باید بیاد و بستری بشه .

_ ممنونم

-خدانگهدار

_ خدانگهدار!

_ دکتر رفتش و من موندم و مارین. دختری که بهش تجاوز شده و الان بخاطر حرف من بهش شوک وارد شده و نمبتونه صحبت کنه. 

+ا اد ا

_ صدای مارینو شنیدم که خیلی صعیف فکر کنم منو صدا میکرد نداشتم زیاد حرف بزنه که رفتم پیشش 

_ چی شده؟ اتفاقی افتاده؟

+ م م من 

_ بعد از گفتنه کلمه ی من زد زیر گریه و بیقراری.

_ مارین؟ من ازت معذرت میخوام!همش تقصیره منه نباید مجبورت میکردم که بهم بگی که باعث بشه تو الان حالت خراب باشه:(

+ م م من مت مم متا متاسف ام 

_ نه!تقصیر خودمه! بهت قول میدم برات جبران کنم!

بعدش مارین خوابید و منم رفته روی فرش اتاقش پیشش خوابیدم...

برای پارت بعد ۵ لایک و ۱۰ کامنت:^ فعلا!