انیمه گرل 💐🖤

این وبلاگ برای تفریحات شما و دیگر دوستان هم هستش. خیلی کتابی حرف زدم😎🤣😂

💔 دروغ یا حقیقت 💔 p2

💔 دروغ یا حقیقت 💔 p2

اوکی با پارت 2 اومدم

ادامه

 

 

هوری : سلام خانم

خانم مدیر : سلام دخترم . چیزی شده ؟

هوری : کلاس من کجاست ؟

خانم مدیر : بزار ببینم........اسم و فامیلت ؟

هوری : هوری آدامز

خانم مدیر : هوری.........🧐🧐 آها ! طبقه ی دوم , کلاس 121

هوری : ممنون

خانم مدیر : خواهش میکنم

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 

منم بدو بدو رفتم سمت توماس

توماس : خب ؟..........کلاستو پیدا کردی ؟

هوری : آره . طبقه ی دوم , کلاس 121

توماس : هومممممم........باشه . پس فعلا.

هوری : اهوم.......فعلا

من رفتم سمت کلاس خودم . توماس هم سمت کلاس خودش.

خوشبختانه به موقع رسیده بودم.

رفتم تو . دیدم دو تا نیمکت خالیه . رفتم سمت اونی که یه دختر نشسته بود.

هوری : میتونم اینجا بشینم.

دختر : ب......بله !

هوری : ممنون.

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 

5 دقیقه بعد

یه پسر با موهای سیاه که خیلی مرموز بود , با قیافه ی پوکر فیسی اومد تو.

خیلی جدی به نظر میرسید.

رفت و نشست رو نیمکت خالی.

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 

بعد 10 دقیقه

تقققق......تقققق..........🚪

معلم اومد تو.

یه زن با موهای طلایی و چشمای آبی.

خانم براون : خب بچه ها , من معلم ادبیاتتون , خانم براون هستم. ( Brown )

خانم براون : لطفا همه خودتون رو معرفی کنید.

بعد چند دقیقه , به آخرین نفرات , یعنی من و بغل دستیم , باید خودمون رو معرفی می کردیم.

هوری : من هوری آدامز هستم و 19 سالم هست.

دختر : من سوفی جونز هستم.

پس اسمش سوفی بود ؟! 

هوری : چه اسم قشنگی داری.

سوفی : ممنون

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 

زنگ پایان کلاس

هوری : میای ما وتا باهم بریم ؟

سوفی : میخوای با من بری ؟

هوری : آره . مشکلی هست ؟

سوفی : ن....نه...........فقط.........هیچکی نمیخواد با من باشه.........

هوری : بهش فکر نکن ! از حالا یه دوست جدید داری !

بعدش دستشو گرفتم و کشیدمش سمت پله ها.

و هر دو با هم رفتیم...........................

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 

خب اگه لایک کردی , کامنت هم بده.

از مدیر هم خواهش میکنم که اگه میشه برای رمانم برچسب درست کنه.

بای